Wat de energiekosten van mijn nieuwe woning zijn weet ik nog niet.
Maar ik weet wel dat de woning een energielabel C heeft gekregen.
En dat terwijl het dak nog geïsoleerd moet worden, hier valt dus met
een redelijk kleine ingreep grote winst te behalen.
Aan het eind van dit kalender jaar kan ik meer zeggen over de kosten per maand.
En na de komende winter weet ik ook meer over het top energie verbruik.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten